Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bangkok

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Ben

01 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Dit is een soort test reisverslag. Eens kijken of het lukt met dit blog en met mij. Het gaat om de combinatie. Wij hebben een prima vlucht gehad. Vanmorgen om 6.00u plaatselijke tijd geland (0.00u Nederlandse tijd). Nou dan sla je dus een nacht over, want in het vliegtuig is het nog te vroeg (wel een leuke film gezien: Julie en Julia), en eenmaal uit het vliegtuig moet er van alles gebeuren.wij konden in ieder geval nog niet in de hotelkamers. Dat kan pas in de middag na de lunch en toen hebben Ben en ik even lekker gepit. Het is nu 16.00u. Wij gaan vanavond op een boot dineren. Zie de foto van ons uitzicht. Op die rivier, die dwars door Bangkok loopt gaan wij vanavond dineren. Wil je mij via de mail of reply of sms laten weten of je dit Brecht ontvangen heb. Dan weet ik dat het werkt. In dit hotel is Free WiFi, maar dat is niet overal het geval.

Groeten uit Bangkok van B&E

• 01 Februari 2015 - 11:16

Astrid:

Fijn dat je even gemaild heb dat jullie goed aangekomen zijn en goed dat de reis ondanks de lange tijd wel te doen geweest is. Dat is in ieder geval een positief begin van jullie ontdekkingsreis door Thailand. Hier is alles goed wel minder warm.
    Heel veel plezier
    Groet Astrid

• 01 Februari 2015 - 11:55

Marc:

Erna,

Je bent met vlag en wimpel geslaagd voor het zogenaamde " Blog schrijven examen" :)
    Leuk om wat te horen, en zo te zien is de vliegreis ontspannen verlopen...tenminste ik hoor je er niet over :)

Als ik de foto zie krijg ik direct weer de neiging direct naar Schiphol te rijden, maar goed er moet ook weer geld verdient worden.
    Ik hoop dat er meerdere blogs zullen volgen, geniet van het eerste diner in Thailand vanavond, en ik hoop dat er mooie foto's volgen.