3 februari - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu 3 februari - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu

3 februari

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Ben

03 Februari 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Hoi,
Wij hebben Bangkok verlaten. Wat een stad! Ik hen een stukje video gemaakt vanuit de bus. Krijg je een mooie indruk. Alleen die video staat op de telefoon en hij wil niet naar de I Pad. Ik blijf het proberen. In Bangkok het grote paleis bezocht en 3 tempels ( een met een smaragden Boeddha, lees jade, een gouden Booedha en een Stuppa met allemaal stukjes Chinees porselein. Gevaren op de klongs, een soort kanalen. Vandaag stond in het teken van de Birma spoorlijn. De Bridge over the River Kwai bezocht, een museum, een begraafplaats en een stuk met de trein over de spoorlijn gereden. Indrukwekkend allemaal. Wij zitten nu in een enorm luxe resort in the middle of nowhere. Wij gaan zo eten. Ik zal niet zo veel nuttigen, want ik heb last van de darmpjes. Of het nou van die noedelsoep komt, ik weet het niet maar Ben heeft nergens last van. Gezonde jongen. Kortom het is hier nog steeds toppie.
Tot de volgen keer.

  • 03 Februari 2015 - 16:20

    Astrid:

    Hoi reizigers

    Jullie zitten echt in een heel ander land als hier. Wat mij vooral mooi lijkt zijn die tempels en als je die foto ziet is het allemaal zo groot. Dan zijn die boeddahs uit Leiden maar een afschildering van. Volgens mij is het daar juist pracht en praal wat je ziet.
    Krijgen ook wat te horen van de geschiedenis daar. Wat betreft dan de Birma spoorlijn. Je hebt Ben met zijn noedelsoep op de foto gezet maar of je daar. Goede herinneringen aan houdt is maar de vraag. Leuk dat je dit zo doet Blijven we echt op de hoogte.
    Tot de volgende keer en ik hoop dat je dus regelmatig wifi hebt
    Heel veel plezier en tot schrijfs
    Groet Astrid en ook van Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Khorat

19 Februari 2015

Oost Thailand

15 Februari 2015

Zondagmorgen 8 uur

14 Februari 2015

Op eigen benen

11 Februari 2015

Resort Cha Am
Ben

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3025

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

18 Januari 2015 - 30 Maart 2015

Ben en Erna in Thailand

Landen bezocht: