Zondagmorgen 8 uur - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu Zondagmorgen 8 uur - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu

Zondagmorgen 8 uur

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 Februari 2015 | Thailand, Cha-am

Ik heb hier in dit guesthouse een perfecte verbinding dus daar moet ik even gebruik van maken. Morgen gaan wij naar Walter in the middle of nowhere, daar mag je al blij zijn als je kunt bellen.
Nog even over de groepsreis met FOX. het was een prima reis, in korte tijd zie je op een prettige manier de hoogtepunten van Thailand en hoor je veel achtergrondinformatie. Het allerleukst vond ik de fietstocht door het platteland en het minst leuke was het verblij in het resort hier aan de kust. Al die toeristen, voornamelijk Pensionado's, op hun stoelen is niets voor ons. Maar ook dat had ik niet willen missen. Goed om een keer meegemaakt te hebben. Het guesthóuse waar ein nu verblijven is van een heel andere orde dan al die luxe die wij tijdens de FOXreis hadden, maar ook dit is goed.
Eigenlijk staan wij nog niet echt op eigen benen. Gisteren met Theo, Elly en Walter op stap geweest. Wezen fietsen en dat was geweldig. Zij weten de weg, de lekkere restaurantjes en de mooie plekken. Vooral de haven met de aankomst van de vissersboten was geweldig. Zie de foto's.
En Astrid, het weer is prima te doen. Wel warm, maar hier aan de kust een aangenaam windje. Ik zoek altijd wel de schaduw op. Dat doen de Thaien ook, dus er is altijd wel een boom of een afdakje.
Wij gaan zo ontbijten.

Tot de volgende keer,
Ben en Erna

  • 17 Februari 2015 - 21:18

    Astrid:

    Hoi luitjes

    Vandaag is jullie kaart aangekomen en zoals ik daar op lees bevalt het Ben ook goed. Fijn want jullie kunnen er nog wel even van genieten! Misschien zijn jullie de drempel over om vaker van deze verre reizen te maken. Hier is alles ok alleen snipverkouden maar dat wel overgaan Tenslotte rook ik ook niet meer. Hebben jullie ook zoveel foto's gemaakt zoals Marc(3000) Ik hoop het niet want je zult ze niet allemaal willen houden denk ik zo. En dan wordt het nog een hele klus om ze te selecteren welke je houden wilt.
    Verder weet ik niet zoveel te bedenken dus tot mails
    Groet Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Khorat

19 Februari 2015

Oost Thailand

15 Februari 2015

Zondagmorgen 8 uur

14 Februari 2015

Op eigen benen

11 Februari 2015

Resort Cha Am
Ben

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2997

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

18 Januari 2015 - 30 Maart 2015

Ben en Erna in Thailand

Landen bezocht: