Op eigen benen - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu Op eigen benen - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu

Op eigen benen

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Ben

14 Februari 2015 | Thailand, Cha-am

Hoi, hoi,
Ik had gisteren een héél uitgebreid verslag geschreven. Het begin van een roman zeg maar, war Marc zo graag wilde. Een terugblik op de reis met FOX. Aan het eind ging ik er voor de volledigheid nog enkele foto's aan toe voegen en toen ........ Viel de verbinding met internet uit. ALLES WEG!!!! Zo balen! Als ik nog een keer de geest krijg en tijd heb en een goede verbinding zal ik nog een poging wagen, maar nu even niet. Hier in dit guesthouse is de verbinding tot nu toe prima. Nu nog de geest en tijd. Gisteren bij de familie aangekomen: Walter (broer van Ben), Theo (ook broer), zijn vrouw Elly. Met zijn vijven op bezoek bij neef van Elly, diens vrouw, een vriendin en haar man. Zij verblijven in een heel huis. Zaten wij zo met 10 Nederlanders op een Thais terras. En dan hebben wij de andere 4 familieleden nog niet gezien. Het is een hier een ware reünie. Ik zit nu op mijn balkon. Het is 8 uur en ondanks het lawaai in deze straat met allemaal bars heb ik prima geslapen. De eerste kookluchtjes rijzen al weer op naar deze 3e etage. Ik ga nu naar de foto's.

Groeten, Erna en Ben

  • 14 Februari 2015 - 08:30

    Elsr:

    Wat balen van de teksten en foto's steeds! Misschien een idee om eerst een verhaal in Word te maken daarna kopiëren en plakken....?
    Fijn dat het gezellig was met de familie :D Tot wanneer blijven jullie in dit guesthouse tussen de barretjes?
    Ik ga vandaag naar t WK schaatsen in Heerenveen, heb er zin in! :D
    Veel plezier nog daar, groetjes aan de rest van de familie :)
    Liefs, Else

  • 14 Februari 2015 - 09:45

    Astrid:

    Toch weer opnieuw begonnnen wel wat korter maar ja Het zit wel in je hoofd. Apart met al die familieleden bij elkaar in een totaal vreemd land. Aparte beleving.
    Ga je deze weken nog wat doen of als groep bij elkaar blijven?
    Nog een week dan ga ik ook de hort op naar Turkije. Het weer lijkt daar goed te zijn. De vorige keer hoorde ik je voor het eerst over de warmte. Valt dat eigenlijk wel mee of raak je er toch aangewend.
    Gisteren een spekkoek gebakken Wat een werk was dat. Deze gaan we vandaag proeven.
    Geniet maar zo lekker verder
    Groeten ook van Corjan want die krijgt op de een of andere manier de verslagen niet binnen
    Snap het niet goed want het mailadres klopt volgens mij,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Khorat

19 Februari 2015

Oost Thailand

15 Februari 2015

Zondagmorgen 8 uur

14 Februari 2015

Op eigen benen

11 Februari 2015

Resort Cha Am
Ben

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 2998

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

18 Januari 2015 - 30 Maart 2015

Ben en Erna in Thailand

Landen bezocht: