Resort Cha Am - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu Resort Cha Am - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben Erna - WaarBenJij.nu

Resort Cha Am

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Ben

11 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Wij zijn nu in een resort beland onder Bangkok. Even wennen. Hier mogen (moeten) wij niets doen. Je kunt hier zwemmen, zonnen en in de schaduw liggen. Vannacht met de trein van Chang Mai naar Bangkok gereisd. Prima trein en nog best lekker geslapen op dat gedender van de wielen. In Bangkok hebben wij afscheid genomen van onze reisleider en gids. Snik. Nu moeten wij het zelf doen. Best wennen. De groep zit verspreid over 3 hotels en in dit hotel ook nog verspreid over meerdere gangen en etages. Ik moet helemaal wennen. Het is warm ook trouwens. Ik heb 3 uur internet per dag en hij is traag. Dus her bericht wordt niet langer. Ik ga ook nog een of meerder foto's proberen te sturen. Wij hopen dat het met iedere lezer goed gaat.
Liefs uit Thailand.

Sawadeeka (van Erna) en Sadaweekrab (van Ben)

  • 12 Februari 2015 - 07:42

    Astrid:

    Natuurlijk krijgen we jullie berichtjes met zo'n computertechneut. Ik lees ze met belangstelling maar ben de laatste tijd een beetje slordig geweest ook omdat hier het zo verder kabbbelt. Je weet dan niet of je op deze informatie zit te wachten. Jullie vermaken je nog steeds goed volgens mij. Else gesproken en die had jullie via face time aan de lijn gehad. Ik heb geboekt op Texel maar het zal niet zo'n luxe resort waar jullie op de foto in zaten. Wat het wel wordt dat zie je hier dan weer.
    Ik ga nu naar m.n werk en ga morgen een spekkoek maken
    Hele hartelijke groet van Astrid

  • 12 Februari 2015 - 09:13

    Else:

    Lieve pap en mam,

    We krijgen zeker jullie mailtjes over een nieuwe blog! Vind het heerlijk om ze te lezen! :D
    Straks met Robbert naar de sauna in Uithoorn, heerlijk even een dagje ontspannen :)
    Heel veel plezier nog daar in de hitte in de schaduw bij t zwembad. Kunnen jullie daar ook naar t strand?
    Wanneer gaan jullie naar Walter?
    Geniet nog maar even in Thailand!
    Veel liefs, Else

  • 12 Februari 2015 - 09:49

    Marc:

    We krijgen wel degelijk de berichtjes binnen, de blog vind ik wel wat aan de korte kant als ik dat mag zeggen?! ;)

    Met 3 uur internet heb je ruimschoots de tijd om een roman te schrijven zou ik zeggen:)
    Maar goed, ik ken de situatie denk ik wel, slome pc...soms staat deze ook op een plek waar je niet zo snel 3 uur gaat zitten, en soms zijn de verhalen die je hebt zo overweldigend, die laten zich niet op papier zetten (in dit geval digitaal papier).

    Dankzij de verhalen die ik van jullie meekrijg en afgelopen week waarin Kirsten en ik een rondreis hebben uitgestippeld voor haar ouders, door Vietnam/Cambodja...krijg ik toch de kriebels om toch die kant op te gaan met mijn volgende reis. Cambodja zal het dan worden, en misschien stukje Laos.

    Mooi om te zien dat jullie veel zien en beleven, maar ook af en toe de rust nemen om zo je weer te kunnen opladen voor de volgende nieuwe ervaringen.
    Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's...foto's vertellen zoveel meer over de ervaringen, hopelijk lukt het binnen niet al te lange tijd om deze te uploaden.

    Succes met reizen nu je op eigen benen moet staan :)

    Enjoy!

    Groeten, Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Khorat

19 Februari 2015

Oost Thailand

15 Februari 2015

Zondagmorgen 8 uur

14 Februari 2015

Op eigen benen

11 Februari 2015

Resort Cha Am
Ben

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2987

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

18 Januari 2015 - 30 Maart 2015

Ben en Erna in Thailand

Landen bezocht: